שיווק בפייסבוק 2

פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם . פייסבוק החל את דרכו כמקום שבו סטודנטים חדשים יכלו להכיר טוב יותר האחד את השני, לשתף ולעדכן בכל זמן את קבוצת החברים.

בתוך זמן קצר, כמות המשתשים גדלה וגדלה והגיע למספרים של מאות מיליוני משתמשים, וככל שגדל מספר החברים ברשת החברתית, כך גדלה לה הפוטנציאל העסקי בפני מפרסמים ומשווקים למיניהם.

מה יש בפייסבוק

ניתן ליצור קבוצות חברים, בהן ניתן להגדיר משתמשים מסוימים כ"חברים", שכן הצפייה בפרופיל מוגבלת אך ורק למשתמשים מאותה הרשת ולמשתמשים המוגדרים כ"חברים".

אפשר לקחת לדוגמא בית ספר,שבה חברים רק ילדי הכיתה ובקבוצה זו מעבירים חוויות,שיעורים,סיכומים ועוד.

האתר אינו גובה כסף, ואפשרות ההרשמה ניתנת בחינם. המשתמשים יוצרים פרופילים אישיים, אשר בדרך-כלל כוללים תמונות אישיות ורשימת תחומי עניין אישיים. הפרופילים נועדו לאפשר היכרות ראשונית עם המשתמש. ניתן ליצור קשר עם המשתמש באופן פרטי, כך שרק המוען והנמען יכולים לראות את השיחה, ובאופן פומבי, כך שההודעות גלויות לעיני כול.

שיווק בפייסבוק – כיצד מתחילים?

השלב הראשון כאשר אנו מדברים על שיווק בפייסבוק הוא יצירת דף מעריצים עסקי שמכיל בתוכו פרטי העסק, עיצוב מקצועי,מושך ואפקטיבי שימשוך אליו את הגולשים ויגרום להם חשק להיכנס והישאר ואף להתעדכן במוצרי החברה.

ככל שיש לי יותר חברים כך אני יכול להפיץ מסרים שיווקים ליותר אנשים ולמתג מוצר מסויים. שיווק חכם בפייסבוק הוא בעיקרו יצירת מספר גדול של "חברים" ככל האפשר, כדי שכמה שיותר אנשים יוכלו לצפות בעדכונים שלי שאני מעדכן בסטטוס שלי.

שיווק בפייסבוק מסתמך על שיווק וויראלי, כלומר יצירת תחום עניין בקבצות החברים, ואין זה משנה אם קבוצת ה"חברים" שלי היא קטנה בשלב זה, שהרי באמצעות שימוש נכון,חכם ויעיל בכלים של פייסבוק, הקבוצה תגדל באופן ויראלי.
פעולה זו תעבוד באמצעות תפעול יעיל ונכון של דף המעריצים/קבוצת העסק הפייסבוק.

לצורך הפעילות, נדרשת בניית תוכנית אסטרטגית בה יקבעו כל הכללים ותהליכי העבודה לבניית ערוץ שיווק כזה.

יבוצעו השלבים הבאים:

 

ניתוח ותכנון הכולל:

ניתוח שיווקי:

–          הגדרת מטרות עסקיות, קהלי יעד, תקציב.

–          ניסוח המטרות העסקיות.

–          הגדרת קהל יעד רלוונטי.

–          הגדרת בנק תגובות וגזרות פעולה.

–          בחינת התקציב ברמה קצרת טווח וארוכת טווח וניתוח פעילות מתחרים.

–          בשלב התחלתי זה יקבעו היעדים אותם אנו נרצה להשיג (יעד עיקרי, יעד משני).

 

הקמת מערך שיווקי ב Facebookהכולל:

–          הכנת תוכנית קמפיינים שיווקיים ומבצעים לרישום חברים חדשים וקידום פעילות החברה ברשת.

–          רישום והקמת דף אוהדים

–          ביצוע פעילות ויראלית להגדלת כמות החברים ברשת

 

ניהול שוטף הכולל:

–          ביצוע קמפיינים שיווקיים על פי תוכנית העבודה

–          כתיבת תכנים והזנתם

–          מענה על פניות חברים

–          יצירת תקשורת דו כיוונית מול אוהדים ולקוחות

עמוד נחיתה הוא היעד אליו מכוון הפריט הפרסומי. עמוד הנחיתה צריך להיות מושך, משכנע ויוצר חשק מספיק, על מנת שהגולש ירצה לבצע בו את הפעולה המבוקשת. עמוד הנחיתה צריך להבנות אך ורק במטרה שיווקית, את התוכן יכתוב קופירייטר מקצועי, שכן התוכן הזה הוא איש השיווק של עמוד הנחיתה. כמו בעמוד הנחיתה, גם במודעה או באנר הפרסומי, צריך להיות תוכן שיווקי שימשוך את הגולש ויגרום לו ללחוץ על הקישור. המודעה או הבאנר צריכים להיות ברורים וכמה שיותר ממוקדים, על מנת להגביר את הסיכויי לאחוזי המרה גבוהים

צור עמנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר לשיווק העסק שלך בפייסבוק .

לחבילות שיווק בפייסבוק לשאר סל מוצרי החברה לחץ כאן

כתיבת תגובה