פרסום ביוטיוב

הסבר קצר על אתר יוטיוב

  • יוטיוב הוא אתר אינטרנט שמאפשר לגולשים להעלות ולהוריד ולשתף סרטוני וידאו.
  • אתר יוטיוב הוא כיום האתר השלישי הנצפה ביותר בעולם, לפי נתוני אלקסה‏‏.
  • יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם לאחר גוגל.
  • אתר יוטיוב, בבעלות גוגל, המשמש אתר לצפייה ישירה בווידאו הגדול בעולם ומקבל מאות מיליוני כניסות ביום.

אחת הדרכים העיקריות בשיטת הפרסום ביוטיוב היא באמצעות סרטוני וידיאו. ניתן לקדם ולפרסם את סרטוני הוידאו במספר כלים ושיטות שאחת מהן היא באמצעות שימוש בטקסט ועוד. פריסת המדיה היא גדולה מאד וניתן למקד אותה לאתרים ומקומות שמפרסם מעוניין שרק שם יופיעו הסרטונים. החשיפה היא גדולה והעלויות הן זולות יחסית .

כל גולש אשר נרשם ויצר לעצמו חשבון אישי, יכול להוסיף סרטים לאתר, לדרג ולכתוב הערות על סרטים אחרים ועוד. ניתן לשבץ סרטונים מ־YouTube בקלות בבלוגים ובאתרי אינטרנט אחרים, וכיום יותר מ־80% מהסרטונים שמוטמעים באתרים אחרים ובבלוגים פרטיים הם סרטונים שהועלו ליוטיוב.

יוטיוב מזמן כבר לא רק אתר לצפייה בסרטונים אישיים של גולשים או סדרות טלוויזיה אלא גם במה חשובה למפרסמים בשל הפופולריות וכמות הגולשים המשתמשים ביוטיוב מידי יום.

פרסום ביוטיוב מתחלק למעשה לשני חלקים:

  1. סרטונים מקודמים בתוצאות החיפוש Promoted Videos
    מנוע החיפוש באתר יוטיוב הוא במקום השני בעולם מבחינת כמות החיפושים החודשית בו, כאשר במקום הראשון נמצא כמובן מנוע החיפוש Google.

בכדי להתבלט בין אלפי הסרטונים שמופיעים בתוצאות החיפוש, ולחשוף את הסרטון שלכם בפני קהל רלוונטי וממוקד, מומלץ לפרסם על ביטויי החיפוש הרלוונטים.

  1. פרסומות בתוך סרטונים – מודעות inVideo
    בזמן צפיה בסרטון באתר יוטיוב, רמת הריכוז של הגולשים היא פי 1.5 מאשר צפייה רגילה בטלוויזיה, וכתוצאה מכך גם הפרסום אפקטיבי יותר. סוג פרסום כזה יופיע בכל האתרים של בעלי אתרים המציגים תוכן וידאו למעט יוטיוב, מכיוון שיוטיוב מציע פורמט InVideo משלו.

פרסום באמצעות inVideo מאפשר לנו להגיע אל קהל היעד שלנו בזמן שהוא צופה בסרטונים באמצעות שכבת פלאש שמתפרסת על-פני 20% מהסרטון.

פרסום ביוטיוב מחייב מחייב כל מפרסם משווק ובעל אתר או נוכחות ברשת לשקול לפרסם ביוטיוב כחלק מסל הפרסום.

לפרטים נוספים לפרסום ביוטיוב ועל סל המוצרים שלנו הקלק כאן

כתיבת תגובה