מנגנון הפרסום של גוגל מוביל בחשיבותו בין ערוצי השיווק באינטרנט. כ 70% מהלידים למשווקים, המגיעים ממנועי החיפוש מגיעים מלחיצות (קליקים) על פרסומים ממומנים בגוגל. אי לכך, שמה WebCell דגש מיוחד על ניהול פעילות הפרסום הממומן והשיווק בגוגל. בעוד פרסום ממומן כזה בגוגל מאפשר למחפשים להגיע למפרסם לאחר חיפוש (Pull), מנוע הפרסום הממומן של פייסבוק מאפשר למפרסם להגיע ישירות לקהל היעד על ידי הגדרת פרופיל קהל היעד (push). WebCell תנהל עבורך את פעילות השיווק הממומן בגוגל ובפייסבוק, על פי הצורך והתאמת קהל היעד לשיטת הפרסום.