שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

המטרה הנה להגיע לחשיפה נרחבת ביותר ויצירת מקסימום פניות מלקוחות פוטנציאלים לאתר הלקוח דרך קמפיינים מותאמים בדף אוהדים ב Facebook.

לצורך חשיפה זו נכין תוכנית אסטרטגית עבור סוג שיווק זה. תכנית זו תכלול את ההתייחסות של החברה מול קהל הלקוחות והמעריצים, זמני תגובה, מידע שהחברה תרצה להעביר ברשת וכן אופי וסוגי תגובה לשאלות המבקרים.

יוקם דף אוהדים ב Facebook שיכיל מידע אודות החברה, דפי מידע על המוצרים של החברה וכמובן דף ליצירת קשר. כמוכן תוצג התייחסות וקישורים מתאימים בין אתר החברה לבין דף האוהדים.

יבוצע ניהול "תעוזה" ותקשורת דו כיוונית "בגובה העיניים" מול אוהדים ולקוחות הפונים דרך דף האוהדים:

  1. ניהול עדכונים שוטפים של פעילות הלקוח על פי תדירות שתקבע (מינימום 3 עדכונים בשבוע) כולל פרסום מאמרים ותכנים שיווקיים של הלקוח, כתיבת תכנים שיווקיים עבור הלקוח ופרסומם וכו.
  2. ייזום של שיחות איכותיות עם האוהדים במטרה לייצר קשר בלתי אמצעי ולייצר לקוחות חדשים למוצרי ושירותי הלקוח
  3. ניהול שירות לקוחות אקטיבי וניהול בסיס נתונים של תשובות הלקוח.
    הפעילות כוללת ניהול איכותי ברמת התוכן (על פי בסיס מידע של תשובות מוכנות מראש), ומתן מענה מהיר וזמין לתגובות, קריאות ותלונות, תוך טיפול בבעיות המוצפות מלקוחות הפונים דרך דף האוהדים.
    הפעילות מצריכה שיתוף פעולה זמין ומהיר ממחלקת שירות הלקוחות של הלקוח.

בהתאם לצורך ולתקציב, נתכנן ונבצע קמפיינים שיווקיים ופרסום ממוקד דרך מנגנון הפרסום של Facebook ומחוץ לFacebook, במטרה להגביר החשיפה למוצרים ולשירותים של הלקוח, להגדיל את כמות האוהדים ולהגדיל כמות הלידים ובמסגרת זו נעצב וננהל דפי נחיתה של מבצעים שונים.

נטפל בהפצת מנגנוני LIKE באתרי תוכן שונים ורלוונטים לפעילות הלקוח.

על פי הצורך והתקציב נפתח אפליקציות ייעודיות ללקוח.

נטפל במילות מפתח רלוונטיות ונבצע קידום הפניות לאתרי תוכן ותדמית של הלקוח במטרה להגדיל התנועה לאתרים אלו.

לצורך הפעילות, נדרשת בניית תוכנית אסטרטגית בה יקבעו כל הכללים ותהליכי העבודה לבניית ערוץ שיווק כזה.

יבוצעו השלבים הבאים:

שלב פירוט
ניתוח ותכנון ניתוח שיווקי: 

  • הגדרת מטרות עסקיות, קהלי יעד, תקציב.
  • ניסוח המטרות העסקיות.
  • הגדרת קהל יעד רלוונטי.
  • הגדרת בנק תגובות וגזרות פעולה.
  • בחינת התקציב ברמה קצרת טווח וארוכת טווח וניתוח פעילות מתחרים.
  • בשלב התחלתי זה יקבעו היעדים אותם אנו נרצה להשיג (יעד עיקרי, יעד משני).
  •  

     

הקמת מערך שיווקי ב Facebook
  • הכנת תוכנית קמפיינים שיווקיים ומבצעים לרישום חברים חדשים וקידום פעילות החברה ברשת.
  • רישום והקמת דף אוהדים
  • ביצוע פעילות ויראלית להגדלת כמות החברים ברשת

 

ניהול שוטף
  • ביצוע קמפיינים שיווקיים על פי תוכנית העבודה
  • כתיבת תכנים והזנתם
  • מענה על פניות חברים
  • יצירת תקשורת דו כיוונית מול אוהדים ולקוחות
* עמוד נחיתה הוא היעד אליו מכוון הפריט הפרסומי. עמוד הנחיתה צריך להיות מושך, משכנע ויוצר חשק מספיק, על מנת שהגולש ירצה לבצע בו את הפעולה המבוקשת. עמוד הנחיתה צריך להבנות אך ורק במטרה שיווקית, את התוכן יכתוב קופירייטר מקצועי, שכן התוכן הזה הוא איש השיווק של עמוד הנחיתה. כמו בעמוד הנחיתה, גם במודעה או באנר הפרסומי, צריך להיות תוכן שיווקי שימשוך את הגולש ויגרום לו ללחוץ על הקישור. המודעה או הבאנר צריכים להיות ברורים וכמה שיותר ממוקדים, על מנת להגביר את הסיכויי לאחוזי המרה גבוהים

כתיבת תגובה